Annons:
NYHETER » KRIM
Foto: MostPhotos
Ett företag i Kalmar fick en telefon i samband med att de köpte ett mobilabonnemang. Telefonen kommer inte – men räkningarna fortsätter trots det att komma.
– Det dras automatiskt månadsvis och fortsätter vara så. Hittills har man betalat 1 000 kronor, men inte fått telefonen, säger kommunpolis Niko Kalcidis.
En anmälan om bedrägeri är nu upprättad.
Simon Henriksson
simon.henriksson@dagenskalmar.nu
076 815 45 71
Kommentera
Kommentarerna nedan omfattas inte av utgivningsbeviset för www.dagenskalmar.nu.
Politisk annons
Avsändare:
Annons
Det här är en politisk annons